Kia extinde parteneriatul cu campionatul european League of Legends 2021

Înapoi la Noutati
- Kia continuă parteneriatul cu campionatul european League of Legends (LEC) pentru al treilea an consecutiv
- Videoclipul care anunță sponsorizarea, realizat împreună cu Riot Games, organizatorul LEC, va deshide sezonul, prezentând noul logo Kia
- Kia își consolidează prezența în marketingul global eSports, în urma recentului parteneriat cu Echipa DWG Kia

18 ianuarie 2021 - Kia Corporation a anunțat astăzi că va extinde parteneriatul de sponsorizare cu League of Legends European Championship (LEC)  pentru al treilea an consecutiv - din 2019.



„Suntem onorați să vedem Kia revenind în LEC pentru al treilea an consecutiv și să vedem LEC în portofoliul său prestigios de parteneriate, precum Australian Open și FIFA”, a declarat Alban Dechelotte, Head of Partnerships & Business Development EMEA al Riot Games. „În special, suntem recunoscători pentru încrederea Kia în LEC, ca promotor pentru valorile de bază ale mărcii - schimbarea și inovația - în special în acest an esențial pentru producătorul auto. Abia așteptăm să vedem cum această nouă poziționare va stimula creativitatea echipei noastre".

De-a lungul sezonului, Kia va oferi diverse experiențe de brand fanilor League of Legends din întreaga lume, cu inițiative de marketing care vor include noua identitate a companiei și cele mai noi modele.

„Prin intermediul parteneriatului nostru reînnoit cu LEC, unul dintre cele mai importante turnee eSports din lume, așteptăm cu nerăbdare să ne angajăm activ și săprezentăm noul brand Kia fanilor eSports la nivel global. Suntem deosebit de încântați să vedem că noul logo al companiei, dezvăluit recent, apare pe harta Summoner’s Rift din jocul League of Legends", a declarat Michael Choo, șeful echipei Brand Experience al Kia.

Kia și organizatorul LEC, Riot Games, au făcut echipă pentru a lansa un videoclip cu ocazia noului parteneriat, intitulat „Kia X LEC: The best idea”, care anunță începutul sezonului LEC 2021. Videoclipul prezintă noul logo Kia, care a fost dezvăluit la începutul acestei luni. Clipul muzical de deschidere a sezonului trecut „I Want the LEC Back!”, a atras peste un milion de vizualizări, alături de modelul 100% electric Kia e-Niro.



Pentru acest sezon, Kia va avea ca sponsor și rolul de de prezentare a trei premii LEC, acordate celor mai buni jucători din 2021: premiile  Kia All-pro Team, Kia Player of the Game și Kia MVP al Split. Steagurile inscripționate vor fi, de asemenea, un element nou suplimentar pentru expunerea mărcii în joc în acest sezon.

De asemenea, Kia a semnat recent un parteneriat cu echipa numită acum DWG Kia (fostă DAMWON Gaming), câștigătoarea Campionatului Mondial League of Legends din 2020. Alături de parteneriatele cu LEC și DWG Kia, marca va continua să interacționeze cu fanii eSports prin promovarea inițiativelor de marketing eSports care sunt în conformitate cu strategia sa viitoare Plan S, în cadrul căreia Kia își va extinde activitatea în domeniul electrificării auto (EV).

Ediția LEC 2021 este organizată într-un sezon de primăvară și unul de vară, primul începând pe 22 ianuarie la studioul Riot Games din Berlin. Detalii despre data și locul desfășurării finalei sezonului de primăvară vor fi dezvăluite în viitor.

De la lansarea sa în 2009, League of Legends a devenit platforma de eSports cu cea mai mare și mai  rapidă creștere din lume. Jocul atrage peste 100 de milioane de jucători în fiecare lună, în timp ce cele 12 ligi oficiale au câștigat miliarde de spectatori în întreaga lume. LEC, cea mai înaltă competiție din Europa, a beneficiat de o audiență de vârf de peste 800.000 de vizionări doar în sezonul trecut.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.

Pentru mai multe informații nu ezita să ne contactezi!